niedziela, 17 lutego 2013

Kanapka z kiełbasą wieprzową, mozzarellą, suszonymi pomidorami i rukolą

  Czasem uwielbiam dobrą kanapkę na gorąco, kiedy nie ma czasu na gotowanie. Dziś po zakupach mam sporo sympatycznych rzeczy do jedzenia. Może się wydawać, że produkty jakieś niedostępne i w ogóle kanapka na bogato, co mi tam raz się żyje, a zakupy robiłem dyskontach chyba wszystkim dobrze znanych. Pomidorki suszone miałem w lodówce , rukolę cenie za jej lekko orzechowy smak i kupuje ją często, mozzarella miała być w sałatce ale. Więc dziś kanapki na ciepło i obiad z głowy.



Super kanapka z kiełbasą wieprzową, mozzarellą, suszonymi pomidorami i rukolą.




Dla dwojga:
  • Dwie bagietki korzenne (mogą być duże ciabaty)
  • Kiełbasa wieprzowa Espetec fuet (może być dobre salami milano lub szynka parmeńska)
  • 4-5 pomidorów suszonych
  • Jedna kulka sera mozzarella 
  • Duża garść rukoli 
  • Jeden pomidor
  • Ząbek czosnku
  • Trochę masła do smarowania




  Bagietki kroimy na pół, delikatnie smarujemy masłem, układamy plasterki kiełbasy, na to plastry mozzarelli (ja mam prawie zawsze jakieś świeże zioła w domu więc dodałem kilka listków bazylii) i pokrojone suszone pomidory. Drugą część naszej kanapki posypujemy połową wyciśniętego ząbka czosnku. Zapiekamy w opiekaczu/piekarniku do chwili gdy lekko się nie przyrumieni i ser się rozpuści. Wyjmujemy, dodajemy rukolę i kilka cienkich plasterków świeżych pomidorów. Gotowe jak macie trochę jakiegoś parmezanu lub grana padano możecie zetrzeć i dodać do środka. Naprawdę kanapka jest rewelacyjna i syta.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz